majjaeriksson

Torsdag

Kategori: Maja

 
 

 
 
1. Nära oss bor en så oerhört gullig katt. Han ser gammal och vis ut, men också lite ledsen. Vi kallar honom för Knutte och kikar alltid efter honom när vi är ute på promenad.
 
2. Boken jag läser nu är en sån bok man vill läsa ganska fort. Berättar när jag är klar.
 
3. Min plugghörna. Plugget rullar på. Idag är det inlämning på en avslutande uppgift i en av kurserna så jag har lite att ta tag i. Men jag ska nog hinna få till det. Tänk att snart har halva pluggtiden gått och om ett år är jag alldeles snart utbildad bibliotekarie.
 
4. Frukt. Jag bestämde mig ju för att inte äta onyttigheter på vardagar och jag måste säga att jag är stolt över att jag håller i det.
 
5. Igår jobbade jag i Ljungsbro en sväng. Med ballonger ovanför huvudet.
 
Ja, lite fina små saker från dagarna som passerar i ett rasande tempo. Men nu måste jag göra nytta!
 
Maja.

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Härliga du💚

    2018-03-22 | 16:59:08
  • Freja säger:

    Vilken mysig dag!✨🎉

    2018-03-22 | 20:37:29
  • Mormor säger:

    Kul att följa dig på din väg mot att bli bibliotikarie📓📚📗📘📕

    2018-03-22 | 20:40:04
  • Moa säger:

    Vilka fina bilder och tankar, katten ser helt underbart fin ut <3 ses i eftermiddag bästa Maja!

    2018-03-23 | 12:57:02

Kommentera inlägget här: