majjaeriksson

Fruhippa!

Kategori: Maja

Hej!
 
Idag har jag jobbat 10-16 och igår var det fruhippa för kusin Tilda. Vi började dagen med att överraska henne efter ett gruppträningspass på gymmet. När hon kom ut från salen och trodde att hon hade tränat klart så hoppade vi fram och så fick hon köra en halvtimme till. Träningspasset skulle vara ett litet lätt, men jag vet inte, jag tyckte instruktören körde på rätt bra. Och idag känns det när jag går kan jag säga. ;)
 
Efter träningen åkte vi hem till Alexandra där vi åt lunch och spelade spel.
 
 
 
Det var jag, Elsa, Tilda, Alexandra, Isabella, Lovisa och Lisa.
 
 
Vid tre åkte vi till ViBlomman där vi fick göra varsin fin bukett. Det såg himla lätt ut när proffset gjorde det kan jag säga och en annan är ju dessutom inte så noggrann med sånt där, men jag ger mig själv godkänt.
 
 

Sen blev det lite häng hemma hos Lovisa innan vi avslutade kvällen på Pinchos. Jag hade inte varit på Pinchos innan men jag hade på känn att det skulle vara ett ställe för mig. Och det var det! Goda minirätter och allt sköts ju via en app. ;)
 

Rolig dag! :)
 
Imorgon ska jag upp tidigt för färd mot Borås... Så nu ska jag ladda batterierna inför en intensiv vecka!
 
Maja.

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Låter som Tilda fick en härlig dag💐

    2018-03-11 | 22:33:51
  • Moa säger:

    Vad fint ni fixat för Tilda, ser supermysigt ut!!
    Lycka till i Borran nu bästa maja!!
    Kramis

    2018-03-12 | 12:54:27
  • Freja säger:

    Vilken fin dag! Så kul för Tilda och er andra med såklart😊🎉✨

    2018-03-12 | 21:01:32

Kommentera inlägget här: