majjaeriksson

Årets ris

Kategori: Maja

Hej!
 
Igår var Ellen och jag på leksaksaffären för att köpa present till en 2åring. Och hem kom vi med en leksak till mig...
 
Och så blev det påskpyssel. Jag hade ju redan i söndags hämtat lite björkris på landet, men inte riktigt bestämt vad jag skulle hänga i. Men nu visste jag! Vi klippte till lite ägg av papper/kartong och sen använde vi min nya leksak för att göra äggen fina. Det blev riktigt fint!
 
Och riset blev riktigt "classy", iallafall för att vara ett Majaris.
 
Nu går jag omkring i läggan och undrar vad jag skulle kunna dippa i färg härnäst... ;)
 
Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Åh wow vilket fint påskpyssel och påskris, så mysigt!

    2018-03-27 | 17:44:59
  • Freja säger:

    Wow! Dippa ALLT! Det där var ju assnyggt!👏🏼🎉🤩

    2018-03-27 | 20:06:37
  • Mormor säger:

    Fiiint👍🏼🐥🐣

    2018-03-28 | 13:20:49

Kommentera inlägget här: