majjaeriksson

Sorbet!

Kategori: Maja

Hej! Idag jobbade jag lite före lunch och sen mötte jag upp Moa för lunch och plugg på Espressohouse. Jag har ju en liten komplettering som ligger och gnager och jag försöker tänka att det är mycket bättre att få det gjort den här veckan, än att ta upp det i augusti igen. Men lätt och kul är det inte. 
 
När jag kom hem belönade jag mig med förra veckans nya recept. Jag gjorde nämligen mango- och passionssorbet igår. Efter detta recept. Min blev lite isigare än jag hade önskat men jisses vad god!!!
 
 
Maja.

Kommentarer

  • Mormor säger:

    Heja dig Maja😍
    Du kommer att fixa kompletteringen galant💻📓👍

    2018-06-18 | 20:06:03
  • Moa säger:

    Tack för bästa pluggsällskapet bästa Maja! Vi ses snart igen :) Kramar

    2018-06-19 | 12:42:22

Kommentera inlägget här: