majjaeriksson

Sommarlyssnare!

Kategori: Maja

Tjenare!
 
Jag tänker att jag ska vara en riktig sommarlyssnare i år. Sommarpratarsäsongen är ju igång och jag ska försöka lyssna på varenda en. Jag tycker att konceptet är mysigt och formatet behagligt. Det är skönt att bara lägga sitt eget åt sidan för en timme och lyssna på någon annan. Och lära sig något nytt. Jag har i nuläget lyssnat på de fyra första och hittills är Mouna Esmaelizadeh min favorit. Det handlar om hjärnan, makt, mirakel, vetenskap, dåtid och framtid. Hennes sommarprat var, enligt mig, en perfekt blandning av fakta och känslor. :)
 
 
 
 
Ska du lyssna?
 
Maja.

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Ska iallafall försöka lyssna på några. Tipsa gärna !

    2018-06-27 | 22:12:58
  • Mormor säger:

    Ja, ska lyssna!
    Har lyssnat på alla hittills- Mouna var bra, men min favorit hittills är Kaj Linna med Mouna som god tvåa🎧

    2018-06-28 | 01:06:46
  • Faster säger:

    Jag kom på det först idag så min första blev Mark Levengood! Får klämma in de andra som
    Varit innan nån dag tänkte jag... Jag tycker det är en go radio stund att få
    Lyssna

    2018-06-28 | 19:54:36
  • Mormor säger:

    Lyssnade på Mark idag 28 juni- han var bra arr lyssna på- tycker jag📻

    2018-06-28 | 22:59:35

Kommentera inlägget här: