majjaeriksson

Halvvägs!

Kategori: Maja

Halloj!
 
De senaste dagarna har jag haft lite av en livskris tror jag. Det är lite svårt att sätta ord på, men mest handlar det nog om yttre faktorer som liksom fått mig att känna mig väldigt ensam och livsstressad. Min rationella sida vet att det är helt obefogat och att allt är som det ska hos just mig just nu, men känslor tar ju inte riktigt hänsyn till sånt där...
 
Något positivt är iallafall att jag nu har kommit halvvägs genom min utbildning! Jag väntar på två rättningar, men just nu finns det inget jag kan göra och i kalendern står det SOMMARLOV. Jag är stolt över mig själv. Tänk att jag sökte, att jag kom in, att jag tackade ja och att jag har gjort det.
 
Dock har jag inte riktigt sommarlov. Jag ska såklart jobba en del. Mindre vissa veckor, mer andra och inget alls några. Jag tror att det kommer bli en perfekt sommar på så sätt.
 
Vi avslutar med några bilder från igårkväll. Jag och Philip var vid Boren en sväng efter middagen. I kanske en halvtimme. ;)
 
 
 
 
 
 
 
Maja.

Kommentarer

  • mamma säger:

    Heja Maja💚

    2018-06-05 | 23:13:29
  • Mormor säger:

    Maja👍🍀 kanon bra gjort🍀👍 njut av din ledighet🏊🏻‍♂️🚶🏼‍♀️🌞

    2018-06-05 | 23:47:29
  • Freja säger:

    Bra jobbat Maja! Och vilken härlig kväll!😎☀️

    2018-06-06 | 19:37:04

Kommentera inlägget här: