majjaeriksson

Allt och inget

Kategori: Maja

Godmorgon!
 
På Facebook finns det en funktion som kan visa vad som hände i mitt liv just detta datum tidigare år. För 6 år sedan, den 13 juni 2012, vaknade jag tydligen tidigt och kunde inte somna om. (Precis som idag då). Så jag tog en liten fotopromenad och blev ”typ religiös”. Kolla:
 
 
 
 
Det är nog det jag saknar mest nu när jag bor i stan. Men i helgen blir vi lantisar då vår lägenhet är uthyrd till cyklister, så då kanske det får bli en gammal hederlig fotopromenad?
 
 
Igår jobbade jag i Ljungsbro på eftermiddagen, kl. 14-19. Och jag fick också tillbaka en av två rättningar som jag väntat på. Och den blev godkänd! Det var dock den av de två som jag trodde skulle gå igenom, men ändå. Tillåt mig att vara lite stolt över detta pluggår.
 
Min första plan för idag är att ge mig ut i Bondebacka för en joggingtur. Jag blev ju lite dålig i slutet av förra veckan och missade lite i schemat, men nu är det väl dags igen.
 
Snart. Ska bara ligga och dra mig lite till.
 
Maja.

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Vi ses på landet🐏🐱🐎🕷🌳

    2018-06-13 | 18:41:52
  • Freja säger:

    Landet är så bra!😍

    2018-06-13 | 21:12:00
  • Mormor säger:

    Det är så stärkande och skönt på landet😉🐜🐑🐈🐈🌳🌲🚶🏼‍♀️

    2018-06-14 | 01:36:43

Kommentera inlägget här: