majjaeriksson

På en ö i Vättern

Kategori: Maja

Hej!
 
Philip och jag paddlade ut på Vättern igår. Och tältade på en ö. Jag tyckte att det var lite mer otäckt än jag trodde att det skulle vara. Med vågorna där ute. Men det var ingen fara på riktigt såklart. Och jag sov kanske bara en timme i natt. Trots dessa båda faktum är jag såå nöjd med vår lilla minisemester. Jag hade med "riktiga" kameran så jag låter bilderna tala.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tack Philip. För trygghet och skratt.<3
 
Kommande vecka jobbar jag i Ekholmen måndag, onsdag och fredag. Och det känns faktiskt helt okej efter en sån här helg. :)
 
Maja.
 

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Härliga bilder från härlig semester!?☀️💛

    2018-07-15 | 19:58:42
  • Mormor säger:

    Sååå bra er minisemester blev🚣🏻‍♀️🍀😀☀️🌞

    2018-07-15 | 21:29:38
  • Moa säger:

    Så härligt det ser ut😍🌸☀️🎈

    2018-07-17 | 12:29:35
  • Freja säger:

    Åh vilken superfin liten semester!👍🏼🛶🌅

    2018-07-17 | 21:32:28

Kommentera inlägget här: