majjaeriksson

Livets lördag!

Kategori: Maja

Om Moa och jag har haft en bra lördag? OM vi har! Kanske en av livets bästa lördagar!
 
Vi började den starkt med amerikanska pannkakor till frukost. 
 
 
Vi har också gått en sväng runt Råssnäsudden. När jag vaknade imorse kände jag nämligen en stark längtan till vattnet. Jag ville gå på en strand och plocka bland stenar. Så det gjorde vi.
 
 
 
 
Sen åkte vi och handlade lite och hemma blev det lunch. Jag gick ut på balkongen och hämtade grönsaker. ;)
 
Och sen såg vi på fotbollsmatchen. Tyvärr blidde det ju ingen vinst, men det var bra kämpat! Sen gick vi ut en sväng igen och sen in för att kolla på Bröderna Lejonhjärta. :)
 
Nyss åt vi sen lördagmiddag. Vietnamesiska vårrullar! Det var premiär för oss båda och det gick så bra! Jag är så stolt över oss och jag ser fram emot att utveckla mina färdigheter och testa med olika ingredienser i rullarna i framtiden. 
 
 
Nu är det återigen soffläge och kanske orkar vi med varsin glassandwich innan vi somnar också. ;)
 
Maja.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Majset och Moset alltså, så härligt att se att ni har det så fint tillsammans!☀️🎉👭

    2018-07-08 | 16:50:46

Kommentera inlägget här: