majjaeriksson

En julitorsdag

Kategori: Maja

Och så har ännu en ledig dag passerat. 
 
Dagens frulle:
 
Igår läste jag ut Blixtra, spraka, blända! av Jenny Jägerfeld. Den tyckte jag om! Och i förmiddags började jag med boken nedan.
 
Har inte läst så många sidor än, men den har väckt mitt intresse.
 
 
Idag blev det ett litet loppisbesök, 
 
i väntan på att vår mat skulle bli klar. Vi tog med oss hem.
 
Och sen for vi till Karlsby för att meta och ta ett dopp.
 
 
 
 
 
Imorgon är det jobb som gäller igen, 9-16, och sen tänkte jag och Philip äta i Linkan på kvällen. :)
 
Maja.
 
 

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Ni är fenor på att fånga dagen🐟💙

    2018-07-19 | 22:07:18
  • Mormor säger:

    Kan bara hålla med Lena👍😉

    2018-07-19 | 23:48:09
  • Freja säger:

    Vilken findag!😎🎉

    2018-07-20 | 20:40:10

Kommentera inlägget här: