majjaeriksson

24 juli

Kategori: Maja

 
Jag måste säga det igen. Att jobba varannan dag är inte alls dumt. Det blir som att jag går på max både på jobbet och på de lediga dagarna. På ett bra sätt. Även denna vecka jobbar jag i Ekholmen måndag, onsdag och fredag och sen jobbar jag på huvudbiblioteket på lördag.
 
Idag har Philip och jag varit i Toka. Grundtanken var att äta frukost där, men vips så var vi där mellan tio och tre. Så härligt! Och så härligt det är att bara vara hemma sen efter det. Bara ligga platt. Jag läste ut en bok precis. Den här:
 
Den handlar om ett.... grannskap? En gata. En dam på gatan försvinner och två små tjejer bestämmer sig för att undersöka saken. Och så får man lära känna alla grannarna lite grann och veta vad som hänt tidigare och lite så. Om jag skulle beskriva den med ett ord får det bli mysig. 
 
Ska nog börja med en ny bok nu.
 
Maja.

Kommentarer

  • Mormor säger:

    Tack för en trevlig Tokadag🏊🏻‍♂️😉🐶🕶☕️

    2018-07-24 | 23:43:01
  • Mamma säger:

    Det blir nog Tokanäset i slutet av veckan!

    2018-07-25 | 17:02:55

Kommentera inlägget här: