majjaeriksson

Vinterstad

Kategori: Maja

Goddagens!
 
Jag har just kommit in efter en promenad ute i snön. Jag tycker att det är himla fint där ute nu. Det blir så ljust och liksom mjukt till skillnad mot det grådaskiga och hårda.
 
 
 
 
 
 
Torsdag eftermiddag. Nu känner jag helgbrisen. Jag ser mycket fram emot den kommande helgen. Om ganska exakt ett dygn åker jag mot Nyköping för att hänga där fram till lördag kväll. Och på söndag ska Philip och jag antagligen till Ikea. Jag hoppas att det blir så. Imorgon blir det nog ingen rapport från min del, men jag återkommer med lite Nyköpingbevis på lördag kväll när jag är hemma igen.
 
Så jag säger trevlig helg redan nu: Trevlig helg!
 
Maja.

Kommentarer

  • Mormor säger:

    Hälsa Nyköpingsborna😍💕

    2018-01-18 | 23:13:25
  • Freja säger:

    Så mysigt med Nyköpingsbesök! Hälsa! 😊🎉

    2018-01-19 | 21:07:38

Kommentera inlägget här: