majjaeriksson

Söndag

Kategori: Maja

Hej! Lite så här har min och Philips söndag sett ut:
 
 
 
 
 
 
Den började med enkel och sen frukost med avokadoknäckisar. Varje gång jag äter just knäckemackor med avokado och salladskrydda så undrar jag varför jag inte äter det oftare. Så gott. Sen har vi spelat en del hockey. Sen jul och nyår när vi spelade det med släkt och vänner har det stått på vardagsrumsbordet och jag anar att det kanske kommer bli stående där... ;) Och så blev det en tur till landet där det blev lunch, kattgos och en promenad. Och pizzan åt vi här hemma alldeles nyss. Vi provade den nya pizzerian ("Baka gott") och blev mycket nöjda. Billigt, snabbt och gott bakat.
 
Imorgon är det ny vecka och för det känner jag... inte så mycket. Jag kommer börja dagen med att få stygnen borttagna (håll tummarna för mig) och sen är det någon slags introduktion för en ny kurs klockan 10 (ja, online då alltså). Imorgon börjar ju nämligen andra terminen och med den två nya kurser.
 
Och så hoppas jag att jag får ett mail från vår hyresvärd snart! Igår kan jag nämligen ha mailat honom för att fråga om jag får måla om en vägg. ;) To be continued...
 
Vi hörs i veckan!
 
Maja.

Kommentarer

  • mormor säger:

    Verkar som du haft en bra helg👍🏼😍

    2018-01-15 | 19:08:47
  • Freja säger:

    Vilken fin dag! 🤗

    2018-01-15 | 20:42:13

Kommentera inlägget här: