majjaeriksson

Let love sparkle

Kategori: Maja

God morgon!
 
Det blev ett fint bröllop igår. Tilda och Tobias vigdes på stranden och så fort de blev man och hustru tände vi alla upp tomtebloss. Eller ja, efter lite kämpande på grund av blåst och så, så tände vi alla tomtebloss. ;) Och sen blev det mat och trevligheter inne på Sjövik.
 
 
 
Det blev lite lekar och tävlingar. Här skulle vi lägga upp händelser i kronologisk ordning. Inte helt lätt, inte ens för brudparet med föräldrar visade det sig. ;) Men en rolig grej! Tidslinjen nedan är alltså mitt bords försök och tyvärr inte facit då och så fortsätter den med några lappar till.
 
Och här har vi huvudpersonerna! :)
 
Min polaroidkamera gjorde ett gästspel på bröllopet och det var himla lyckat. Alla gäster fotade loss och skrev några ord i gästboken. Inspirerande idé!
 
Vid kanske halv tolv åkte Philip och jag hem efter en trevlig kväll. Stort tack till Tilda och Tobias för en fin kväll och lycka till med allt!<3
 
Idag jobbar Philip och jag har fyra planer - få bort hostan, få tillbaka rösten, tvätta kläder och spackla vägg. Det sistnämnda är jag både pepp och pirrig inför. Jag ska alltså spackla en hel vägg. Jag tror jag ska googla och läsa på lite innan jag sätter igång. ;) Men tänk, om några dagar har vi en gul vägg!!
 
Maja.

Kommentarer

  • Mormor säger:

    Härligt bröllop💕
    Kul arbete idag, spännande att se den gula väggen,när den blir klar🌼✨🌻🌞🌝☀️

    2018-01-27 | 19:57:12
  • Maria säger:

    Du har verkligen fångat bröllopet med fina bilder 😍

    2018-01-28 | 20:45:24

Kommentera inlägget här: