majjaeriksson

4 söndagsbilder och vecka 5

Kategori: Maja

 
 
 
 
God kväll på söndagen!
 
Jag har haft en bra söndag. Jag gillar när söndagarna känns så där långa, så man verkligen hinner bli klar med dagen och både få saker gjort och känna lugn. Och så har det varit för mig idag. Väggen har blivit grundmålad hela tre gånger och det är nog som Philip säger att jag kommer känna mig tom när den är klar. Men helt klart blir ju inte rummet förrän om kanske tre veckor när soffan kommer och vi kan fixa klart med all inredning. Så jag skjuter upp tomheten lite till. ;)
 
Imorgon ska jag jobba 14-19 och på tisdag tänker jag att väggen ska bli gul. På onsdag får det bli mest fokus på plugg för på torsdag ska en liten skrivuppgift lämnas in. Och sen ska jag jobba i helgen. Och i veckan blir det ju februari med. I och med det ska jag göra ett nytt försök med att börja hemmaträna. Det ska bli ganska skönt att lämna januari.
 
Jag tror att det kommer bli en bra vecka. Jag menar, jag kommer ju "få" en gul vägg! ;)
 
Nu ska jag bädda ner mig och läsa bok.
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Ja en gul vägg och snart februari låter ju positivt tycker jag!😊👍🏼🌷🎉

    2018-01-29 | 19:32:57

Kommentera inlägget här: