majjaeriksson

Tre tisdagsbilder

Kategori: Maja

Tjena!
 
Ser ni en vinkande liten Maja där i hörnet? I förmiddags hade jag och två klasskompisar en liten ljud- och bildcheck för att se så att det funkar inför seminariet imorgonbitti. Och det gjorde det, skönt att veta att tekniken iallafall är med oss! :)
 
Klockan 14-18 hängde jag på bibblan i Malmslätt. Det gick bra trots att jag kom kanske två minuter sent på grund av att busschauffören gasade förbi två busshållsplatser trots att det var tryckt på stoppknappen. Jag fick springa fram och säga till och sen småspringa tillbaka några hundra meter... Jaja. Det blev ett mycket lugnt jobbpass sen i alla fall.
 
Och nu har jag varit hemma en stund och ätit frukostmiddag och en semla! Jag blandade i lite hallon i grädden och känner nog att jag inte gör det nästa gång... Men man vet ju inte förrän man har testat. ;)
 
Imorgon är det seminarium klockan nio och sen blir det väl lite mer plugg innan jag far mot Nyköping vid tvåtiden. Och på torsdag ska jag hänga där med mamma och Vera hela dagen och liite in på kvällen. Det blir fint det.<3
 
Maja.

Kommentarer

  • Mormor säger:

    Lycka till med plugg och Nyköpingsresa på alla hjärtans dag❤️❤️❤️❤️

    2018-02-14 | 00:07:27

Kommentera inlägget här: