majjaeriksson

Inte den bästa utflykten

Kategori: Maja

Hallå! Allt till belåtenhet?
 
Philip och jag har idag varit ute på fiskeutflykt. Det blev kanske inte vår bästa utflykt någonsin. Mest på grund av att vi på hemvägen lyckades köra fast... Men ingen skada skedd! Pappa kom med fyrhjulsdrift och rep och tjoff! så kunde vi köra hem. Bara lite tid som gick förlorad alltså och vad gör det om hundra år?
 
Själva fiskevistelsen var väl okej ändå (förutom att mina fötter blev lite väl obekvämt frusna...). Vi fick några små firrar och det var som vanligt skönt med frisk luft och tyst skog.
 
 
 
Jag håller alltså i en liten fisk här nedan, det är inte en låtsaskompis jag gullar med... ;)
 
 
Och när vi kommit hem och duschat varmt och ätit lite så kände jag ett starkt behov av sura godisar. Så jag promenerade iväg och fixade det.
 
Sämre söndag hade vi ju ändå kunnat haft. HELT KLART.
 
Imorgon är det ny vecka och... jag återkommer imorgon med hur min vecka kommer se ut. :)
 
Maja.
 

Kommentarer

  • Freja säger:

    Vilken fin utflykt ändå! 🤗

    2018-02-19 | 19:31:01

Kommentera inlägget här: