majjaeriksson

Fredag!

Kategori: Maja

 
 
 
Hej på fredagen!
 
Det vankas helg. Härligt. Fast för mig vankas det faktiskt lite jobb och lite helg. Jag ska åka in till Linköping om ett tag för att jobba 16-20 idag och sen är jag ledig imorgon för att sedan jobba på söndag igen. Det kan nog bli bra ändå. När jag tänker på den lediga lördagen idag så tänker jag att jag på förmiddagen kan tänka mig att ta en promenad ut till Sonnorp. Och att jag kan hänga där med katter och lillasyster och föräldrar och brasa i några timmar. Det känns inte helt fel så här på förhand. Men, vi får väl se hur jag känner imorgon. ;)
 
Trevlig helg!
 
Maja.

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Välkommen! Kudden är👌🏾

    2018-02-09 | 19:51:06
  • Mormor säger:

    Bra planer för lördagen🚶🏻‍♀️😺🌞😍

    2018-02-09 | 22:58:36
  • Moa säger:

    Trevlig helg!! :)

    2018-02-10 | 09:16:38

Kommentera inlägget här: