majjaeriksson

Mot ett kreativt 2019

Kategori: Maja

Halloj i slutet på året!

Det blir inga löften i år tänker jag. Men självklart tänker man lite på livet. Det är ju svårt att låta bli. En sak jag vill med 2019 är att det ska bli ett kreativt år. Jag vill minska slöscrollandet och öka mängden kreativa minuter. 

Idag har jag haft en sån dag då kreativiteten och inspirationen verkligen har funnits där och det är en känsla jag älskar.

Jag tog den här lilla bilden. Ett tecken på kreativitet i sin lilla enkelhet.
(null)

Och så har jag klätt om en sliten låda med hjälp av presentpapper (tack mormor).
(null)

(null)

Och självklart bujo-pysslat. Jag bestämde idag att jag ska köra på ett en-bild-i-månaden-projekt där jag under varje månad ska ta en bild på Tokabryggan. Och självklart ska bilderna in i bujon. :) Jag har tejpat in fyra utvikbara papper och i varje ska tre bryggbilder in.
(null)

(null)

(null)

Mot ett kreativt 2019! Vi ses på andra sidan! :)

Maja.

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Heja Maja💚

    2019-01-01 | 10:36:39
  • Mormor säger:

    Kul idé med Tokabryggan 👏🏻
    Kommer att bli roligt att följa hur det blir!
    Bra att pappret kom till användning👍😉

    2019-01-01 | 14:53:14

Kommentera inlägget här: