majjaeriksson

Landetonsdag

Kategori: Maja

Idag skulle jag ge hästar, får och katter lunch så jag bestämde mig för att promenera till landet redan efter halv tio. Det blev välbehövlig solterapi på vägen.

(null)

När jag till slut nådde grusvägen dröjde det inte länge innan jag träffade på ett bekant ansikte. Det känns i hjärtat på mig när en katt följer med en som att den vore en hund. Hela vägen hem.<3

(null)

(null)

(null)

Vid tolv fick hästar och får lunch.
(null)

(null)

Och annars har jag spenderat mest tid vid brasan och iallafall fått lite nytta gjord.
(null)

Men jag kan också ha fikat lite... ;)
(null)

Tanken var egentligen att jag skulle promenera hem också men när klockan blev tre och det så smått började mörkna kände jag att nej, jag vill nog inte gå hem ändå. Så jag blev kvar bland brasa och katter och så får Philip hämta mig ikväll efter jobbet. 

Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Vilken lyx att bara kunna ta sig en sån där härlig onsdag! 😊☀️

    2018-12-06 | 22:26:02

Kommentera inlägget här: