majjaeriksson

Jag ska lyssna

Kategori: Maja

Hej!

Jag har gått på plugglov! Jag tänker inte göra något som helst pluggigt före den 7 januari. Känns helt okej måste jag säga. Imorgon jobbar jag men idag är jag helt ledig.

Det jag tänkte berätta idag är att jag tänkte ge det här med ljudböcker en chans. Jag hör till den gruppen människor som alltid tyckt att det varit lite fusk att lyssna på böcker istället för att läsa. Just nu kanske jag känner att det inte är fusk riktigt, men att det verkligen inte bör buntas ihop med att fysiskt läsa. Jag hör ju vilken besserwisser jag låter som...

Iallafall, för ett tag sedan så anslöt sig Götabiblioteken till bibliotekens ljudboksapp Biblio och i tisdags när jag jobbade laddade jag ner den. Förstå vad många böcker jag hinner ta del av om jag bara lyssnar på böcker medan jag åker pendel och buss till jobbet. Jag ska ge det en chans helt enkelt! :)

(null)
   
Nu ska jag sätta på mig lurarna och fortsätta lyssna medan jag diskar och får ordning här hemma.

Maja.


Kommentarer

  • Moa säger:

    Vad mysigt det låter :) grattis till plugglovet!
    Kramar

    2018-12-22 | 11:45:18

Kommentera inlägget här: