majjaeriksson

Framtidspyssel

Kategori: Maja

Hej! Det är dags för bujo-uppdatering! :)

Det finns en del poänger med att skapa en månad i taget och gärna precis innan den börjar, men jag har ju svårt att sluta, det är som att ha en stor godisskål på bordet och inte få ta!</3 Så jag bestämde att jag iallafall får göra månadernas framsidor så länge. På så sätt får jag pyssla loss nu samtidigt som jag låter de flesta sidor var vita. :)

Så här kommer det (i lite småblurriga decembermorgonbilder) - April till september:

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Vilken tycker du blev bäst? :)

Vi hörs snart!

Maja.

Kommentarer

  • Mormor säger:

    Alla är jättefina med ett litet + för augusti 🌻

    2018-12-13 | 13:32:19
  • Moa säger:

    Så himla fint du gjort :) jag gillar maj bäst, det är ju "min" månad också ;)

    2018-12-14 | 09:05:47
  • Freja säger:

    Åh så fint! Alla blev favvosar men september fick en extra 🌟 av mig! 🤗

    2018-12-14 | 22:02:42

Kommentera inlägget här: