majjaeriksson

Vänner och väggen

Kategori: Maja

God förmiddag på söndagen! Här har vi inte kommit upp ur sängen än. Men jag har varit vaken sen halv tio ungefär. Blir alltid förvånad när jag vaknar så pass sent. 

Vi hade gäster igår. Martin och Lovisa kom och hjälpte oss att äta upp kräftorna. Västerbottenpaj gjorde jag med och så blev det sallad, vitlöksbröd, räkor och aioli. Himla lyckat!
(null)

Vi spelade spel och hade trevligt och någon gång efter midnatt åkte de hem. Tack fina vänner!<3

Just det! Jag lovade ju att visa tavelväggen i slutet av veckan så det är väl dags. 
(null)

(null)

Jag känner att det var rätt beslut att ta ner påfågeln och hitta på något nytt och den sprejade ramen med bilder i tyckte jag blev riktigt bra. :)

Nej, nu skriker magen efter frukost. Vi får väl se vad vi hittar på när vi har vaknat till sen. Jag kan berätta imorgon. :)

Maja.

Kommentarer

  • Mormor säger:

    Många⭐️⭐️⭐️ för både kräftfest och vägg

    2018-08-19 | 11:44:53
  • Freja säger:

    Namnam med kräftor och en så himlarns fin vägg! 👍🏼

    2018-08-19 | 19:02:16

Kommentera inlägget här: