majjaeriksson

Ledig måndag

Kategori: Maja

(null)

Här sitter jag med lite trefika. Jag är ledig idag och har haft en bra dag så här långt.

Jag har ätit frukost.
(null)

Och så har jag fortsatt med väggprojektet!
(null)

Jag har sprejat en ram!
(null)

(null)

Först tänkte jag att jag skulle speja den så att det blev heltäckande, men jag tror inte att jag gör det. Den röda spegeln är ju så himla plastigt helröd så då tänker jag att ramen inte behöver vara gulgul!?
(null)

Jag är fortfarande på prova-mig-fram-stadiet.
(null)

Jag har också hunnit med att cykla en sväng. Eller rättare sagt drygt en mil. Uppdelat på två. Jag cyklade hem till landet. För att hämta mört! Vi tänkte nämligen slänga i några kräftburar i veckan. 
(null)

Och så passade jag på att gosa lite förstås, innan jag cyklade hem till stan igen.
(null)

Och nu är jag hemma igen! Just det, tidigare beställde jag lite bilder, jag får se om de hamnar i den gula ramen eller vad jag hittar på där. Jag återkommer med färdigt resultat senare i veckan. :)

Imorgon jobbar jag heldag 10-19 och samtidigt som jag jobbar händer det något spännande som jag kommer hålla tummarna hårt för... Jag avslöjar imorgon. ;)

Maja.

Kommentarer

  • Mormor säger:

    Men Maja då så där kan man väl inte skriva🤨
    Nu är jag sååå nyfiken🤭
    Kram🤗

    2018-08-13 | 16:13:44
  • Moa säger:

    Vad fint det blir ditt pysselprojekt! :) Hoppas vi ses snart igen bästa Maja!

    2018-08-14 | 11:58:24

Kommentera inlägget här: