majjaeriksson

Läsutmaningen

Kategori: Maja

Jag läser på! Det känns som jag har haft en skapligt läsflow hela året. Min läsutmaning har nog till viss del pushat mig, men samtidigt, läsflow är inget jag kan tvinga fram.
 
Häromdagen läste jag ut För såna som oss av Tiina Nevala och Henrik Karlsson.
 
 
Det var en sån där bok som jag nästan kan skämmas över att tycka om då den är som en ”larvig” romantisk komedi. Dramaturgiska händelser, otroliga sammanträffanden och förutsägbara svängningar. Men jag gillade den!
 
Nu har jag börjat lösa Tio lektioner i manlighet av David Qviström. Jajemen, jag fann mig en bok på Q. ;) Har inte kommit så långt än, men den har nog absolut något.
 
 
Efter Q har jag fem böcker kvar. T, X, Å, Ä och Ö. Om jag inte fullständigt går in i väggen så tror jag helt klart att jag klarar av utmaningen innan det blir 2019. Vet du någon bra författare/bok för bokstäverna ovan? Låt mig veta!
 
Maja.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: