majjaeriksson

Instagram i augusti

Kategori: Maja

Och där var också augusti över. Månaden då hela Sverige bestämde sig för att NU är det höst, och vad skönt det känns! Mitt augusti har väl sett ut som alla mina andra månader på instagram. ;) Typ växter, ätbart och katter. Men det är ju sånt jag gillar så jag tänker fortsätta att visa upp det. :)
 
Min avokado har växt på fint och nu har den ju till och med fått flytta till större kruka.
 
Jag har ätit röda vinbär.
 
Och vi har gjort paella hemma, Philip och jag.
 
Jag jobbade i Ekholmen under några varma veckor och då unnade vi oss glass någon lunch.
 
 En del av min elefantörefamilj.
 
 Kaktus.<3
 
Kräftfiske.
 
 Lite nytt har kommit upp på väggen.
 
 En Karlsbyutflykt har vi varit på.
 
 På landet har jag hängt lite grann.
 
 Och så har jag torkat fådda äpplen.
 
Och bakat med Ellen och Per. 

Och denna goding (alltså jag själv ;)) blev augustis sista. Jag är 5 eller 6 år på bilden och jag älskar den. Såå nöjd min.<3
 
Och det var mitt augusti genom instagram. September kommer bland annat bestå av några dagar i Borås nästa vecka och Prag i slutet av månaden med mamma, Ellen och Per! DET blir BRA! :)

Maja.



Kommentarer

  • mamma säger:

    👍🏾👍🏾👍🏾för augusti!! Du hinner kanske med en sväng till Nyköping i september!?

    2018-09-03 | 14:36:19
  • Mormor säger:

    Bra augusti och minst lika bra september🤗😉 blir det säkert😍

    2018-09-03 | 18:47:50
  • Freja säger:

    Vilken fin augustimånad!🌼😎 Hej September!

    2018-09-04 | 20:33:50

Kommentera inlägget här: