majjaeriksson

Goda nyheter!

Kategori: Maja

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Den lilla nyheten: Vi har fiskat kräftor! Philip hämtade mig vid tåget klockan 21 igår och så slängde vi i några burar från brygga. Vid 9 imorse drog vi upp dem. Första buren var tom. Andra buren var det en kräfta i. Men sen tog det fart och vi fick ihop ett gäng. Exakt 40 stycken blev det. :)

Den STORA nyheten: Vi ska få världens bästa granne! Jag har haft ökad puls på grund av detta i några dagar nu. En granne på våningen ovanför ska flytta och då hör hyresvärden och fastighetsskötaren alltid med oss i huset om vi vet någon som är intresserad och den här gången visste vi det.... 

Lillasyster! Hon har nu kollat på lägenheten och sagt att hon är intresserad! Jag hypar det här något fruktansvärt och är så oerhört glad för hennes, men också min egen, skull. Förstå vad mysigt!!! 

Det är inte spikat när det blir än, egentligen är det 1 november, men vi vet inte om han som bor där nu flyttar ut tidigare och/eller om badrummet ska renoveras däremellan, men det kommer hända! Jag är såå glad! Är det någon jag vill ha som granne så är det just Ellen!<3

Imorgon blir det Ikea efter jobbet! ;D

Maja.



Kommentarer

  • Mormor säger:

    Grattis till kräftorna🦂👏🏻
    Och ännu mer grattis till den trevliga grannen👌🏻

    2018-08-16 | 17:12:25
  • Freja säger:

    Men så himla fint att få syster yster nära! 🤗 Ni får väl fira med kräftskiva dårå🎉

    2018-08-16 | 22:29:20

Kommentera inlägget här: