majjaeriksson

Tack och hej till mars!

Kategori: Maja

Hej!
 
Jag tycker att det är trevligt att avsluta varje månad med att radda upp de bilder som jag har lagt ut på instagram under månaden, de får liksom äran att sammanfatta mina månader och jag tycker de gör det fint. Så här såg de inläggen ut i januari och februari och nu är det dags igen. Bara några få dagar försent denna gång.
 
Den andra mars var jag tidigt ute då jag redan hade planterat lite frön och till och med sett de kika upp.
 
Den fjärde mars var det gos, bus och photoshoot med katterna.
 
Den sjätte mars promenerade jag i ett dimmigt Motala.
 
Den fjortonde mars var jag i Borås och åt burgare tillsammans med några andra blivande bibliotekarier.
 
Den artonde mars var det söndag och strålande sol. Jag och Philip promenerade runt Råssnäsudden.
 
Den tjugoandra mars delade jag på de små tomatplantorna. Det känns häftigt att de alla kommer från en och samma minitomat. Hoppas att det tillslut blir nya minitomater.
 
Den tjugosjunde mars tog jag denna lilla bild hemma. Ett elefantöra på tillväxt, Åkekudden och min gula vägg som jag är så nöjd med. :)
 
Den tjugonionde blev tv-bänken en djungel-bänk.
 
 Och den trettionde gjorde jag cake pops, men det har ni ju nyss sett.
 
Nu är jag pepp på april som väl är en av årets absolut bästa månader? Lätt topp tre i alla fall. ;)
 
 Maja.

Kommentarer

  • Mormor säger:

    Mars var ju en riktigt bra månad, meeen i april händer det ju också bra saker💐😍🍀

    2018-04-04 | 23:53:02

Kommentera inlägget här: