majjaeriksson

Plugg, jobb och Moa

Kategori: Maja

Hej!
 
Som du ser i rubriken har min onsdag bestått av lite av varje. Den började egentligen med att jag googlade på vad det betyder att bli jagad av en björn i en dröm, för det blev jag. Blev inte klokare att googlandet dock. ;)
 
Sen fick jag snabba mig att duscha och göra frukost för att klockan nio vara på plats framför datorn. Som jag nämnt förut läser jag nu en kurs om e-böcker och som avslutande projekt där ska vi skriva ett projektarbete. Så imorse var det lite frågestund angående detta. Jag måste säga att det ju är ganska trevligt att kunna äta frukost samtidigt som man är på seminarium. :)
 
 
Nedan ser du mina funderingar. Kanske märker man att jag är lite off när det handlar om plugget? :P Men jag kämpar på. Och fick lite vägledning vidare.
 
 
12.05 tog jag pendeln mot Linköping för att jobba 13-16-passet på HB. Det kan låta slappt att jobba tre timmar, och det kan det absolut vara ibland, men just 13-16-passet på HB kan vara väldigt mycket och det var det sannerligen idag. Tror inte att jag var sysslolös en enda minut under de tre timmarna och jag var typ svettig när jag blev avbytt. Haha.
 
Och då gick jag hem till Moa. Och vi köpte oss varsin glass som vi åt på en bänk i solen - första uteglassen för i år!
 
 
Sen promenerade runt Trädgårdsföreningen och lite så innan vi skildes åt och jag gick mot tåget och åkte hem.
 
 
Nästan direkt efter att jag hade kommit hem så kom Philip hem och vi båda kände för något lite roligare än den frysmat jag precis hade tänkt steka på, så det blev en liten promenad till och hem kom vi med tre små rätter att dela på. Bra beslut!
 
Och en rätt bra onsdag. :)
 
Maja.

Kommentarer

  • Mormor säger:

    👍🏼 För en bra onsdag😍

    2018-04-04 | 23:56:46
  • Freja säger:

    Vilken härlig dag! Så bra att du fick glass efter svettingt jobbpass!😅😎🍦

    2018-04-05 | 20:04:56
  • Moa säger:

    Tack för mysig glasstund och härlig promenad, det får vi göra om snart igen :)

    2018-04-06 | 12:44:07

Kommentera inlägget här: