majjaeriksson

3 minus och 3 plus

Kategori: Maja

God förmiddag!
 
Jag har lite att ta tag i och därför har jag börjat morgonen med att ta bort sängkläderna från sängen och raka benen och sånt viktigt. ;) Men jag känner mig ändå helt-okej-laddad inför denna pluggdag. Jag ska bara göra det.
 
Men först, 3 minus och 3 plus.
 
- Liiiiten huvudvärk
- Mitt knä som jag sydde den 2 janurai (!) är fortfarande inte 100%. Det har läkt, men eftersom såret/ärret sitter där det sitter, alltså precis där jag böjer på benet, så är det som att det nästan spricker upp ibland. Det får ju inte vila.
- Låg pluggmotivation
 
+ Det våras!
+ Om en vecka (och en dag) bär det av till Edinburgh!
+ 3 juni är det sommarlov och då har jag kommit halvvägs genom utbildningen!
 
Kanske blir nästa inlägg ett inlägg om min tjugosjunde födelsedag. :)
 
Maja.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: