majjaeriksson

Frisk luft och hembakat

Kategori: Maja

God kväll!
 
Plugget idag har gått... sådär. Jag har fastnat lite. Tror jag gör det för svårt för mig själv. Kommer inte riktigt vidare. Men det ska nog lösa sig. Ordna sig. Bli bra.
 
När klockan hade passerat 16 kände jag att jag behövde luft. Så vi for till Varamon, sambon och jag.
 
 
 
 
Och när vi kom hem bakade jag bröd. Äppel- och valnötsbröd. Gött så in i den! :)
 
 
Imorgon är en ny dag. En dag som kommer bli lång. Jag har pass på stora bibblan 10-13 + 16-20. Under håltimmarna där emellan ska jag hänga med Moa. Det blir lunch och snack och kanske lite plugg. :)
 
Vi hörs senare i veckan!
 
Maja.

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Att inte försvåra saker är en bra tanke🍀🍀🍀

    2017-09-19 | 22:35:08
  • Freja säger:

    Vilken fin eftermiddag! Lycka till med pluggandet! Kommer gå bra🍀

    2017-09-21 | 22:00:35
  • Mormor säger:

    Att göra ett avbrott för frisk luft och bakning är nog riktigt bra👍🏼😀

    2017-09-21 | 23:27:13

Kommentera inlägget här: