majjaeriksson

Ett fönster hos mig

Kategori: Maja

 
 
 
 
 
Sikken grå fredag hörrni. Men det har lossnat lite med plugget här under förmiddagen, vilket känns mycket skönt. Jag har (iallafall tillfälligt) lyckats vända det till något som jag ska genomföra snarare än lyckas med. Det är ju ingen stor slutuppsats det här utan ett första arbete där jag främst ska visa att jag har förstått vad kursen och de olika ämnena handlar om. Stöter jag på problem/klurigheter så använder jag mig av dem, nämner det i texten och lyfter fram det som något jag har lärt mig av. Jag väljer att se det mer som en övning än en examinationsuppgift i nuläget. Visst låter jag smart? ;)
 
Ikväll blir det kräftskiva på landet och i helgen ska mamma och jag till Lisa och Vera. Det blir en bra helg för uppladdning mot en ny vecka.
 
Jag kanske fångar några små glimtar som jag återkommer med här på söndag. :)
 
Trevlig helg!
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Du har set så fint Maja! Hoppas du får en fin helg hos fina Vera och Lisa! 🎈

    2017-09-22 | 21:43:24
  • Mormor säger:

    Fint fönster👍🏼
    Kul att träffa Vera och Lisa i deras fina hus🍀
    Trevlig helg☀️😍

    2017-09-23 | 01:27:48
  • Moa säger:

    Så fint du har det! Och vad skönt att plugget lossnade sådär innan helgen. Trevlig helg och hälsa Vera, Lisa och Lena från mig! :) Kram

    2017-09-23 | 09:31:40

Kommentera inlägget här: