majjaeriksson

Hej då oktober!

Kategori: Maja

God morgon!
 
Det är tisdag. Deadline klockan 23.55. Jag har fortfarande en del kvar, men när jag läser det jag har skrivit så känner jag nog att det kanske inte är så dumt ändå. Kanske. På morgonen har Philip och jag varit hos veterinären, det är dags för kattkastrering och jag och pappa ska sen hämta dem igen vid 12. Sen kanske jag pluggar på landet i eftermiddag för att ha lite koll på katterna? Miljöombyte kan ju vara bra ibland också.
 
Nog om det, jag ska väl kämpa på med plugget. Vi kan väl bara avsluta med att säga hej då till oktober genom att kika på mina instagrambilder från måndaden.
 
 
 
 
 
 
 
 
Natur, solen som kikar in, ätbart, katter och växter. Fint. Som de flesta månader. ;) Vi får se vad november har att erbjuda... :)
 
Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Oktober har väl varit för härligt ändå :) så fina bilder! Lycka till med det sista på uppgiften nu, ses imorgon, då ska vi FIIRA!! :D

    2017-10-31 | 14:16:49
  • Freja säger:

    Vilken fin Oktober! Och WOW! Till ditt palettblad!! Kommer och snor ett skott någon dag😁 Glad November imorn!🍁🎉

    2017-10-31 | 19:54:09
  • Mormor säger:

    Håller alla tummar👊Lycka till🍀🍀
    I morgon får du fira🎉

    2017-10-31 | 23:31:26

Kommentera inlägget här: