majjaeriksson

Gos igår, tenta idag

Kategori: Maja

Halloj på måndagen!
 
Igår kom mina föräldrar hem till oss för lite fika. Philip fyllde ju år förra veckan och lite kalas måste man ju ha.
 
Efter fikat åkte vi med till landet för att hälsa på våra kissar. Dom är ju faktiskt våra. Fast det är fint att de nu är fleras liksom ändå.
 
Gråa kompisar<3
 
Efter en stund på landet promenerade vi hem till stan.
 
På grusiga grusvägen och förbi stirrande kossor.
 
Och på kvällen pluggade jag lite grann i sängen.
 
För idag är det tentamåndag. Klockan 8 imorse fick vi uppgiften och nu har jag till imorgon klockan 9 på mig att formulera vettiga svar. Det känns rätt bra. Jag tror att jag har svarat rätt okej på frågorna redan, men jag ska läsa lite mer i kurslitteraturen och se om jag kanske kan formulera mig lite proffsigare och få med lite tjusiga termer och så. Och så hoppas jag att jag lyckas svara på det jag ska svara på helt enkelt, lite klurigt är det allt.
 
Men nu måste jag nog ta lite lunch innan jag forsätter.
 
Ha en fin vecka!
 
Maja.

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Du fixar tentan📕📗📒

    2017-10-02 | 15:34:02
  • Moa säger:

    Vad mysigt det ser ut! Bra jobbat med tentan bästa Maja! :))

    2017-10-02 | 17:43:20
  • Mormor säger:

    Håller tummarna 🤜Fast jag tror inte det behövs, du klarar det galant😍
    Kram

    2017-10-04 | 16:10:01

Kommentera inlägget här: