majjaeriksson

Godmorgon!

Kategori: Maja

 
Två söndagshimlar.
 
Tvätten tumlar runt i maskinerna, frukosten står bredvid mig och vecka 41 är igång. Antar jag. Känner mig inte jätteigång än, men det brukar ju ordna till sig. Jag ska jobba fyra timmar även idag (16-20), men sen blir det bara plugg resten av veckan. Och i helgen ska jag och Philip till Jönköping. Vi har en hotellnatt-och-hotellfrukost-julklapp att lösa in i år igen (förra året utnyttjade vi ju den i Uppsala) och nu i höst får det alltså bli en liten biltur till Jönköping. Det ser jag mycket fram emot. Bilturen när helgen ligger framför oss, strosa i lite nya affärer, stiga in på ett hotellrum, äta god middag och hotellfrukost förstås.
 
Bra målbild att ha framför sig under veckan alltså, men idag och nu: hemmafrukost.
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Så fina foton och mysigt med Jönköpingstripp!🎉🤗

    2017-10-09 | 21:14:58
  • Moa säger:

    Härlig helg att se fram emot! Ha en toppenfin vecka min toppenfina vän! :)

    2017-10-10 | 18:43:29

Kommentera inlägget här: