majjaeriksson

10 helgbilder

Kategori: Maja

Halloj!
 
Hoppas att just du har haft en bra helg. Det har jag. Jag tänkte visa 10 bilder så ni får se lite vad vi har haft för oss.
 
Vi har ju då alltså varit i Jönköping. Igår när vi kom fram åt vi lite macklunch, gick lite i affärer, checkade in på hotellet och sen blev det en riktig långpromenad längs Vättern och upp till stadsparken. Där var det så här bra utsikt:
 
Sen åt vi ganska tidig middag på Brooklyn Burger. Mycket, mycket gott.
 
Sen strosade vi en del till på Jönköpings kvällsgator innan vi tog varsin dryck på Bishops arms.
 
Resten av kvällen spenderades sedan i sängen med en godispåse. Mysigt lördag!
 
Imorse blev det självklart hotellfrukost. Det är ju en bra grej.
 
Och sen åkte vi till en typ loppis som heter Stallqvarn. Jag handlade en vattenkanna och ett fat/en skål.
 
Sen for vi norrut. Det blev ett stopp vid Brahehus. Där var det fint.
 
Bra sittplats.
 
"Det här är min borg!"
 
Och så blev det ett stopp i Gränna.
 
Och på loppisen i Borghamn.
 
Fin helg! Det var skönt att bara åka bort lite och mycket mysigt hann vi med. :)
 
Imorgon ska jag på avstämningsmöte på museet och så blir det plugg i vanlig ordning. Fast några timmar till är det faktiskt helg.
 
Maja.

Kommentarer

  • Mormor säger:

    Vilken härlig helg ni har haft🥂😍🍽😀

    2017-10-15 | 20:55:54
  • Freja säger:

    Vilken toppenhelg! Hoppas du får en lika fin vecka😊🎉🍁

    2017-10-15 | 22:08:50

Kommentera inlägget här: