majjaeriksson

Mobilbilder vecka 20

Kategori: Maja

I måndags kände jag mig inte som 26 år när jag hade fruktstund (med frukt i småbitar OCH sked!) och lånade en barnfilm till mig själv.
 
I tisdags jobbade jag till klockan 20 och för ovanlighetens skull stannade jag faktiskt i Linköping efter jobbet. Philip och jag åt hamburgare på Beer and Burger och så gick vi på bio. Maten var jättegod och filmen var... kanske lite to much. Fast den höll en på spänn hela tiden och det tycker jag är ett bra betyg.
 
 
I onsdags paraplypromenerade jag till pendeln.
 
Och när jag några timmar senare kom tillbaka till Motala blev jag hämtad av mamma och mormor. Det var nämligen dags för den hemliga överraskningsjulklappen som jag, och en bunt andra släktingar, fått av mormor. Vi åkte till Örebro och såg Glada Hudikteatern spela Trollkarlen från Oz. Så duktiga. Tack mormor.<3

Torsdagen var veckans hellediga dag och jag tycker att jag tog tillvara på den på ett bra sätt. Något som var mer nyttigt än nöjigt (nej fy, vilket dumt ord) som jag gjorde var att städa trappuppgången.
 
På kvällen var det mer nöje. Jag överraskade ju Philip med picknick i Vadstena och innan det åt jag en isglass.
 
I fredags var det om möjligt ännu varmare än i torsdags och jag jobbade 13-20.... Men jag fick en fläkt till receptionen i alla fall. Som tur var!
 
Klockan 21.23 åt vi pulled pork på balkongen. Då är det sommar ni.
 
Lördag och museijobb. Jag var inte på topp på morgonen/förmiddagen, men jag fick ett sms jag blev glad av.
 
På eftermiddagen/kvällen blev det häng med vänner. Först  grill hos Pontus, Emma och Ebba. Och sen lite spel hos oss.
 
Och idag hänger jag på museet igen. Det verkar som det nya caféet kan locka lite mer folk! Kul!
 
En ganska händelserik vecka måste jag väl säga.
 
I eftermiddag/kväll vill jag promenera någonstans/hänga lite ute. Vi får se var. :)
 
Maja.

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Fantastiska DU!!!

    2017-05-21 | 13:27:54
  • Freja säger:

    En sån fin vecka! Hoppas nästa blir lila bra😎👍🏼

    2017-05-21 | 20:10:47
  • Mormor säger:

    Vad kan man göra annat hålla med din mamma!
    Du är fantastisk 😀🌞💕😍

    2017-05-22 | 13:20:36

Kommentera inlägget här: