majjaeriksson

Lunch och lek på stranden

Kategori: Maja

Hej!
 
För mig blir det ingen ledig klämdag och långhelg utan det är jobb som väntar i eftermiddag och både lördag och söndag. Det ska nog bli bra. :)
 
Igår var det dock ledigt och Philip och jag blev upphämtade av min familj vid åtta på morgonen för att åka till Nyköping.
 
Det blev lunchutflykt vid havet och det var såå fint. Vi kör en bildbomb på det.
 
 
 
 
Gänget<3
 
 
 
Min favoritbild från dagen:
 
 
 
 
Sen blev det ombyte för vissa innan vi åkte hem till läggan igen. Och sen gick vi ut på stan en sväng och så blev det glass i hamnen. Och sen mat hemma innan vi åkte hem till Motala. Skön och fin dag som jag tänker bära med mig under jobbhelgen. :)
 
Nu ska jag fixa frukost och kanske äta den på balkongen?
 
Trevlig helg!
 
Maja.

Kommentarer

  • Mormor säger:

    Vilken härlig dag ni hade vid havet😎🌞☀️🌊
    Hon är ju underbar Vera💕
    Fina bilder du tagit👍🏼

    2017-05-26 | 18:44:33
  • Mamma säger:

    Härliga bilder från en härlig dag🌤

    2017-05-27 | 17:02:03
  • Freja säger:

    Jag finner inga ord för mysigheten i den utflykten!😍

    2017-05-29 | 20:00:22

Kommentera inlägget här: