majjaeriksson

Fruktig förmiddag

Kategori: Maja

Jag ska ta tåget först klockan 14 idag så jag har haft en skön förmiddag hemma.
 
Jag gick upp vid nio och gjorde mig en riktigt uppfriskande smoothie. Vaniljyoghurt (lite), hallon, blåbär, banan och ingefära i och jordgubbar, kiwi och kokosflarn på.
 
Efter frukost duschade jag och sen blev det disk. Jag kan inte förstå hur det kan bli så mycket disk efter två personer. Sen gav jag mig ut en sväng. Skönt väder!
 
Jag gick till närmaste affär och handlade för nio kronor. Det var en citron det. Vi handlade igår och citron stod på listan och ändå kom vi hem utan citron...
 
Hemma igen tog jag med mig rabarber in. För jag skulle göra rabarberdricka!
 
 
 
 
 
Drickan är fortfarande lite ljummen och jag antar att den är ännu godare när den är iskall - men det känns som att det blev lyckat! :)
 
Bra förmiddag! Snart blir det cykel till tåg till 15-20-jobb.
 
Maja.
 
 

Kommentarer

  • Freja säger:

    Så amarrigt! Skål på dig!🍹

    2017-05-23 | 18:10:34
  • Mamma säger:

    I Sonnorp finns det mycket rabarber, men ingen rabarberdricka(bara som lite inf.)

    2017-05-24 | 11:02:11

Kommentera inlägget här: