majjaeriksson

Veckans inredning (12) - när man känner att man inte riktigt får till det

Kategori: Maja

God kväll!
 
I torsdags beställde jag instagramfoton och i fredags flätade jag garn. Jaha, tänker du, och vad har de två sakerna med varandra och idag att göra? Jo, idag kom fotona hem till mig och jag har försökt pyssla ihop något fint med bilderna och garn, men jag vet inte riktigt... Äsch, lite bilder på vägen.
 
Jag flätade som sagt garn. Blått och grönt.
 
Tanken är alltså att sätta/hänga upp fotona på garn. På något vis. Jag provade först någon slags sån här form och bredvid bokhyllan:
 
Och sen en sån här bredvid stringhyllan:
 
Idag slutade det dock med följande form och plats och här är också bilderna uppsatta. Med tejp på baksidan och liksom runt/under garnet. Lite knasigt ljus här kanske, men ni ser ju grejen. Jag vet inte. Det duger, men jag känner mig inte helt tillfredsställd. Jag får nog låta det växa på mig lite och kanske testa vidare en annan dag.
 
Bilderna tycker jag iallafall om.
 
 
 
 
Jag har dessutom 13 bilder till som jag ju på något sätt måste "använda"... Får klura vidare. :)
 
Maja.

Kommentarer

  • Mormor säger:

    Fint 👍🏼 blir det😀

    2017-03-23 | 00:52:54
  • Faster säger:

    Åh va fint!!! Du är så duktig på att beställa hem dina kort!! Jag vet att jag frågat förut men var beställer du ifrån? Jag MåsTE med ta tag i det !! Kram faster

    2017-03-23 | 13:11:09
  • Freja säger:

    Jättefint tycker jag!👌🏼

    2017-03-24 | 22:26:16

Kommentera inlägget här: