majjaeriksson

Utflyktssöndag

Kategori: Maja

Idag har jag och sambon min varit med om en så himlans underbar utflykt. En himlans underbar utflykt = bildbomb på lille bloggen, så håll i dig!
 
Vi passade på att inviga grillhinken som vi fick av Lisa och Mathes i inflyttningspresent i augusti. Det var ju helt klart dags.
 
I Karlsby var vi förresten. Vid lilla Loppsjön den här gången.
 
Grillchill!
 
Solchill!
 
Fram med tillbehören.
 
Vi provade briochebröd för korv för första gången. Görgött!
 
Vi låg också platt och kikade upp i trädkronorna en stund.
 
Och det var så skönt så skönt. Jag tror faktiskt att jag sitter här med lite mer färg i fejset än vad jag hade imorse nu.
 
Bullfika!
 
Philip tog ju såklart några kast. Och när jag precis hade frågat: Inga tecken på liv? Och han hade svarat: Nej, det är segt idag du - då plöstligt nappade det äntligen!
 
Och kort där efter kände vi oss rätt nöjda och vi gick till bilen efter nästan fyra timmar i vårsolen. Jag hann hälsa på en fjäril innan vi åkte hem också. Det blev som pricken över i:et, grädden på moset och löken på laxen. Vilken himlans underbar utflykt alltså!<3
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Gu så gött det där såg ut då!! 😎

    2017-03-26 | 20:38:45
  • Mamma säger:

    Ni är bra på det där ATT NJUTA!!!

    2017-03-26 | 23:34:38
  • Mormor säger:

    Vilken dag😀☀️😍

    2017-03-29 | 16:56:38

Kommentera inlägget här: