majjaeriksson

Telefonbilder vecka 10

Kategori: Maja

Visst har dom här inläggen någonting? Små ögonblick från en kanske inte så spektakulär vardag som annars bara rullar fort fort förbi.
 
Ingen bild från i måndags, så vi kör direkt på tisdag.
 
Förmiddagsyatzy med Philip på en tisdag. Den lyxen har minsann inte alla.
 
Snöpromenad påväg till tåget på eftermiddagen. Inte jättemunter över vädret.
 
Hemma igen efter 21. Välkomnades av hemmagjord pizza.
 
I onsdags jobbade jag 13-20 så på förmiddagen hade jag både tid för att beundra snödroppar...
 
...och måla naglarna gröna.
 
Torsdag morgon gjorde jag mig i ordning tidigare än jag behövde för att några rörmokare eventuellt skulle in i vår lägenhet, men de ringde aldrig på... Men det var iallafall rätt rofullt att ge vita fält färg.
 
Bokuppsättning och jobbpass några timmar senare.
 
En öde jobbkorridor fredag kväll.
 
Och man-tager-vad-man-haver-middag efter 21. Dessa ingredienser + pasta + ugnsvarm brödbit blev inte en så dum fredagmiddag ändå.
 
Duscha-dammig-palm-lördag.
 
Strosa-på-vårvarm-asfalt-lördag.
 
Och äta-hos-mormor-lördag var det igår.
 
Imorse skördade vi krasse och hade på mackan!
 
Gräslök och basilika kan vi inte skörda än, men idag såg jag livstecken!
 
 
 
Hockey har vi varit på i eftermiddag. Maif förlorade tyvärr.
 
Och på hemvägen stannade vi på middag på Ming.
 
Vardagen är bra fin ändå, i sin lilla enkelhet. Samtidigt längtar jag ihjäl mig till vårens solresa - 48 dagar kvar idag!
 
Maja.

Kommentarer

  • Mormor säger:

    Roligt att följa din vardag📗🚞🍽🍏☀️👟💕

    2017-03-12 | 23:47:12
  • Mamma säger:

    BRA vecka👍🏾

    2017-03-13 | 17:12:27
  • Freja säger:

    Finfin vardag som allt känns lite festlig ändå:)

    2017-03-13 | 22:11:51

Kommentera inlägget här: