majjaeriksson

När det var april förra gången

Kategori: Maja

Hej!
 
Tänk, imorgon är det april. Jag kollade igenom bilder och blogg och slogs av hur mycket härligt som hände sist det var april.
 
Månadens projekt var stolsprayandet. Kul var det och bra blev det!
 
Alla fjolårets lamm hade kommit till världen i april. De hette visst Puck, Lill-strimma, Soo, Liv, Tussilago, Honken och Hallon - tack för påminnelsen där bloggen. Och lamm har det kommit i år med. Får väl se till att fånga lite ullisar på bild någon dag.
 
På min födelsedag var Philip och jag i Norrköping. Det var lite shopping, chokladprovning, blommande träd och hamburgermiddag.
 
Jag åt nog en av årets absolut godaste måltider i april - Regnbåge som Philip dragit upp ur kanalen.
 
I slutet av april var vi ju i Lissabon med hela tjocka släkten när mormor fyllde år. En stad jag absolut skulle kunna tänka mig att åka tillbaka till.
 
Och innan april tog slut hann vi träffa Vera. När hon var en vecka och två dagar så fick jag hålla i henne för första gången.
 
Kanske var april förra årets bästa månad? Och jag tror att den blir helt okej i år med. En stark helg blir en bra början iallafall. Lägger en lördagsrapport imorgon kväll och en söndagsrapport på söndagkväll. :)
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    April! Vilken bra månad!

    2017-03-31 | 20:41:53
  • Mamma säger:

    April 2016, en månad värd att minnas🍀

    2017-04-01 | 09:08:47
  • Mormor säger:

    Tack för påminnelsen-april -16 var verkligen minnesrik👍🏼 Så mycket roligt som hände😀😍💕

    2017-04-01 | 18:58:54

Kommentera inlägget här: