majjaeriksson

Jordgubbar, fågelkvitter och vykort

Kategori: Maja

Hej!
 
Jag vaknade i ett litet orosmoln idag, men en positiv förmiddag har puffat bort det mesta nu. Jag jobbar 15-20 idag och hade turen att ha Philip hemma på förmiddagen.
 
Vi åt gófrulle. Festade till det med jordgubbar till och med! Jag tänker på det som en försmak på vår solresa.Vi har inte beställt hotellfrukost utan tänker själva köpa frukost och då ser jag mycket jordgubbar och annan frukt framför mig.
 
Vi hann också med en promenad. Vi hade hört regn på rutan så vi trodde det kunde bli paraplypromenad, men det blev faktiskt motsatsen. Sol och fågelkvitter. Jag längtar efter en skogsutflykt. Kanske på söndag.
 
Vi hittade ett fint budskap längs bondebackaspåret. Sånt där muntrar ju upp.
 
Och i posten fann jag nyss ytterligare något uppmuntrande. En lite fiskepojke som nu sitter fint bredvid Pettson på den runda spegeln ni vet. Tack!<3
 
Klart det känns bättre nu liksom.
 
Maja.

Kommentarer

  • Mormor säger:

    Bra början på dagen🍓😀☀️

    2017-03-21 | 14:28:34
  • Mamma säger:

    Få ser till att använda sina dagar så bra som ni☘

    2017-03-21 | 17:41:51

Kommentera inlägget här: