majjaeriksson

Fem torsdagsbilder

Kategori: Maja

God kväll!
 
Jag tänkte bara lämna en liten torsdagsrapport i all sin enkelhet.
 
Imorse låg jag kvar och drog mig i sängen. Läste kanske en halvtimme innan jag gick upp. Ganska snart kommer nog nästa bokinlägg förresten.
 
Sen åt jag en god frukost framför Nyhetsmorgon/Youtube.
 
Klockan 11 tog jag tåget till Linkan för jobb 12-16. Dagens outfit ser ni nedan. Det är tyvärr ett hål i klänningen så jag funderar på att göra om den till en kudde. Återvinning är ju bra.
 
Jag passade på att göra ett litet ärende under arbetstid... Ni får gärna hålla tummarna, men sen tycker jag att vi glömmer det till beskedet kommer i juli va? Vågar inte göra en stor grej av det, risken är ju rätt stor att jag inte kommer in igen.
Strax efter fem var jag hemma igen och strax före sex la vi tulpaner och en liten giraff i Philips cykelkorg och cyklade till Pontus, Emma och deras Ebba som igår blev en månad gammal. Jag hade glömt att Vera varit såå liten. Det var himla mysigt att träffa dem såklart! Och även Lovisa och Martin som också hälsade på i bebisbubblan.
 
Nu är vi hemma sen en stund och ska äta lite middag innan vi slocknar för idag.
 
En ganska gosig liten torsdag alltså. :)
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Håller alla tummar för utbildningen! Och vilken mys-torsdag!🌸

    2017-03-16 | 21:06:06
  • Mamma säger:

    Fin torsdag💚💙

    2017-03-16 | 22:12:08
  • Mormor säger:

    Fin torsdag- håller tummarna riktigt hårt👍🏼
    Hoppas det går vägen, det passar ju dig så bra, det här med böcker📗😍

    2017-03-17 | 18:04:55
  • Faster säger:

    Håller tummarna ✊️

    2017-03-19 | 19:30:21

Kommentera inlägget här: