majjaeriksson

Projekt Bondebacka - Juni

Kategori: Maja

Jag har glömt av att jag häromdagen tog junibilden i bondebackaprojektet.
 
Men först, för att se årstidernas skiftningar så här långt så tycker jag att vi kollar på de andra månaderna.
 
Januari.
 
Februari.
 
Mars.
 
April.
 
Maj.
 
Juni. Det var mörkt under träden och så ljust i slutet av allén att museet bara försvann där borta, men jag tänker att så får det vara, om juni vill vara ljus får juni gärna vara ljus.
 
Jag antar (och hoppas) att vyn kommer hålla sig ungefär så här under både juli och augusti nu, blir det så så kanske jag återkommer med nästa inlägg i serien först i september, men man vet ju aldrig. ;)
 
Glad onsdag!
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Så fint! Vilket fint motiv du valt Maja!

    2017-06-21 | 19:16:02

Kommentera inlägget här: