majjaeriksson

Idag har jag...

Kategori: Maja

- ätit tacopaj till mitt första mål mat kl. 10.30
 
- gjort citronglass, men det är lite oklart hur resultatet blev
 
- åkt tåg i sammanlagt 82 minuter
 
- jobbat hårt på bibblan i 4,5 timme
 
- funderat på att springa rakt igenom en fontän, men inte gjort det
 
- blivit varm av att cykla från tåget
 
- råkat väsnas när jag skulle gömma mig för Philip när han kom hem
 
- cyklat till Willys med Philip och handlat grejer till hemmagjorda burgare
 
- och guacamolechips! Det var inget spår av avokado i, men de var riktigt goda!
 
- ätit hemmagjorda burgare. 10/10
 
- skickat ett meddelande angående kattungeannons på blocket (!!!). Chansen är ju liten, men "nu är bollen i rullning"
 
- börjat se på Biggest loser på mobilen
 
Och nu ska jag fortsätta se på Biggest loser och kanske äta chips... Den ironin va? :S ;)
 
Maja.

Kommentarer

  • Mormor säger:

    BRA DAG 👍🏼IGEN😀🐈🍔🚴🏽🚞
    Kram💕

    2017-06-05 | 23:43:47
  • Freja säger:

    Vilken fin dag med kattungeplaner som grädden på moset!😻

    2017-06-06 | 10:09:56

Kommentera inlägget här: