majjaeriksson

Fläderblom, plåtburkar och bad!

Kategori: Maja

Ni hör ju - gårdagen var sommaridyllisk. ;) Jag ska visa bilder.
 
När jag bloggade om böcker åt jag frukost. Smoothie med extra allt.
 
Sen blev det en riktigt skön dag. Hängde en del på balkongen. Åt ugnade grönsaker och bearniesås till lunch.
 
När jag gick till postfacken fann jag ett mulligt och goddoftande kuvert som var till mig. Philip gav ju mig en téprenumeration i födelsedagspresent. Himla kul grej!
 
På eftermiddagen kom mamma och Ellen. Mamma lämnade mest Ellen. Och fläderblommor. Så jag gjorde saft! Nu måste det visst stå och dra i några dagar så det återstår att se hur det smakar...
 
Jag målade också plåtburkar och åt glass.
 
Så här blev det! Lite smågulligt ändå?
 
Och när Philip kom hem åkte jag, Ellen och Philip till Jersusalembadet och åt picknickmacka och tog årets första dopp i Sverige. Det var väl ändå på tiden? Fast varmt var det då inte.
 
Fin dag!
 
Idag är det sista lediga dagen för min del den här veckan. Vi får se hur den tas till vara på. :)
 
Maja.

Kommentarer

  • ajlimullersandvik.blogg.se säger:

    Det ser sannerligen fint ut :D :D

    2017-06-29 | 11:00:03
    Bloggadress: http://ajlimullersandvik.blogg.se/
  • Moa säger:

    Mambo jambo är min tefavorit :)) blir så glad av din blogg!!

    2017-06-29 | 11:55:37
  • Mamma säger:

    Du är fortfarande bäst på att göra varje dag till en fin dag🍀🍀🍀

    2017-06-29 | 15:16:29
  • Mormor säger:

    Ja, jag kan inte göra annat än hålla med din mor👍🏼😀☀️😍☘️🌸🌺💕

    2017-06-29 | 17:57:37
  • Faster säger:

    Mambo jambo te är såå gott!!! O va fina plåtburkarna blev👍!! Du är ju kreativ du 😊🤓

    2017-06-29 | 22:25:58
  • Freja säger:

    Vilken fantastiskt fin sommardag!😎🎈🌸🍓

    2017-07-01 | 21:47:04

Kommentera inlägget här: