majjaeriksson

2 blir 4

Kategori: Maja

Hej!
 
Det är väl bäst att jag snabbt meddelar att jag alltså INTE har två bebisar i min mage, om det var någon som skulle tro det.
 
Igår var dock Philip och jag och hälsade på ett gäng bebisar. Gosiga. Busiga. Söta. Underbara. Håriga. Kattungar alltså.
 
Jag är säker på att jag tog med mig hjärnan hemifrån, men när vi kom fram var nog bara hjärtat med. Jag hade glömt hur underbart det är med kattungar. Det gick inte att sluta titta på dem. Sluta klappa på dem. Åh jisses.
 
 
 
Vi skulle återkomma idag och det har vi gjort.
 
 
 
Vi har längtat länge. Googlat på allt. Tänkt över allt. Och tillslut vågade vi. 2 blir 4. Vi blir med katter. Två gullisar ska flytta hem till oss och växa upp hos oss och busa med oss och sova på oss och bli våra kompisar. Jag kan inte fatta det!
 
En svart och en grå kompis kommer få flytta hem till oss och det om mindre än fyra veckor!!!
 
Innan dess behöver vi klura ut hur vi ska göra med vissa saker (exempelvis balkongen) och så behöver vi köpa en massa kattsaker förstås. Hoppas att ni iallafall är hälften så pepp som jag är för nu, eller iallafall när de har flyttat in, kommer katterna ta över bloggen! ;)
 
Vi hörs!
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Men åh! Så fantastiskt och härligt och fint och alldeles alldeles underbart!!!😍🐱 Grattis katterna och grattis Maja och Philip!

    2017-06-15 | 20:05:54
  • Faster säger:

    Åhhhh mysigt😊

    2017-06-16 | 21:52:45
  • Mormor säger:

    Grattis👏🏻🐈så kul och mysigt😍

    2017-06-17 | 17:19:52

Kommentera inlägget här: