majjaeriksson

10 bilder sedan sist

Kategori: Maja

Ja, sen igår morse alltså. Samtidigt som det har varit en så himla lugn och skön helg har det gjorts en hel del. Det tycker jag om.
 
Vid 10 igår förmiddag åkte jag, pappa, mamma och Ellen ut på slätten för att skjutsa Ellen till Stocklycke.
 
Kollade på fin utsikt innan vi vände hem igen.
 
Vi stannade till i Väderstad.
 
Och jag köpte ett fiskekort som gjorde fiskespegeln komplett.
 
Och vi köpte godsaker på konditoriet. Wienerbröd att äta i farten till exempel.
 
Och i Varv köpte mamma lite tomater.
 
Väl hemma igen kokade jag rabarberkräm.
 
Och på kvällningen blev det matlagning utomhus igen. Burgare den här gången.
 
10/10.
 
Och idag kokade jag rabarberdricka.
 
En helg full med godsaker, skulle man kunna säga.
 
I eftermiddags var Philip, Ellen och jag i Varamon. Vi spelade minigolf, strosade längs stranden och åt varsin glass. Sen åkte vi till affären och efter det skjutsade vi hem Ellen till landet igen. Vi har ju "flyttat" tillbaka till stan vi.
 
Nu fixar Philip i köket. Det ska bli någon slags lax och potatismos till middag.
 
Imorgon är det en ny vecka och den börjar med en jäkla massa tvätt för min del och sen biblioteksjobb 13-19.
 
Oj, mycket information på en gång nu ni, bäst jag slutar bladdra för idag. ;)
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Så fint alltihop!☀️

    2017-06-18 | 21:11:37
  • Mamma säger:

    Tack för en fin helg!!!

    2017-06-18 | 22:37:16
  • Mormor säger:

    Vilken härlig helg👍🏼💕😍
    Inga cyklar alls🚴🏽☀️....alltså.

    2017-06-18 | 23:40:42

Kommentera inlägget här: